emmaterese

- en dagboksblogg -

19 okt. 19.22

Publicerad 2010-10-19 19:28:14 i Allmänt

Nu var det några dagar sedan jag skrev. Det beror på att det inte har hänt så mycket, livet rullar på..

Imorgon bär det i alla fall av till Ullared! Jag har minskat lite på listan som jag skrev här på bloggen för några dagar sen - snålheten har redan slagit till :).

Jag ser verkligen fram emot imorgon, det ska bli spännande att se om det är som alla säger - superbilligt. De priserna man har sett på tv är väl inte nödvändigtvis de billigaste, kanske är det så att folk lurar sig själva och tar för givet att GeKås är billigast. Mmm, vi får se.

Jag har tyvärr inte mer att skriva nu. Ni får en redogörelse för morgondagen, i övermorgon troligen. :)

Hörs

Kommentarer

Postat av: Leena

Publicerad 2010-10-19 19:47:23

Ja det gäller att veta vad saker kostar annars är man är på gekås. Men för en barnfamilj där skruttan växer som ogräs så är det himmelriket...du vet 29 kronor per body till exempel...=) Ha så kul!

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

EmmaTerese

Jag heter Emma och bor tillsammans med min man på Öland.Jag jobbar vanligtvis inom vården och trivs utmärkt med det. Jag älskar att se på tv-serier och skriver gärna om det. Annars handlar den här bloggen om mitt liv som är precis lika vanligt och tråkigt som de allra flestas :). Vi blev föräldrar i November så just nu skrivs det mycket (mest) om vår son och livet som bebisförälder. Välkommen.

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela