emmaterese

- en dagboksblogg -

23 okt. 20.28

Publicerad 2010-10-23 20:31:09 i Allmänt

Jag glömde berätta...

Efter en GBP så tappar de allra flesta en del av sitt hår. Detta beror på att man inte näringssätter sig som man ska i början och efter ett halvår brukar håravfallet plana ut. Jag har tappat massor med hår och mitt annars så tjocka svall har känts väldigt tunt och livlöst.

Nu har det dock börjar växa ut igen och jag har en massa små hår som man ser runt pannan, När jag borstar håret så ser man hur det liksom står ca tre centimeters långa hårstrån, rakt upp, längs med benan. Så nu är det på väg tillbaka och det är skönt samtidigt som jag funderar på hur det kommer att bli när det är lite längre. Förhoppningsvis smälter det in i det gamla håret ganska snart. Jag saknar mitt tjocka hår som jag tog alldeles för givet innan..

Hörs

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

EmmaTerese

Jag heter Emma och bor tillsammans med min man på Öland.Jag jobbar vanligtvis inom vården och trivs utmärkt med det. Jag älskar att se på tv-serier och skriver gärna om det. Annars handlar den här bloggen om mitt liv som är precis lika vanligt och tråkigt som de allra flestas :). Vi blev föräldrar i November så just nu skrivs det mycket (mest) om vår son och livet som bebisförälder. Välkommen.

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela