emmaterese

- en dagboksblogg -

13 sep. 15.08

Publicerad 2010-09-13 15:13:51 i Allmänt

Jag letade fram min kamera efter att ha skrivit det förra inlägget. I den kameran fanns det ett kort taget bara någon vecka efter min GBP. På det kortet har jag bara trosor på mig och jag tog det av den anledningen att jag skulle kunna se tillbaka. Jag har inte varit så sugen på att se på bilden men idag gjorde jag det och hjälp - vilken tjockis! Det är verkligen en stor skillnad mot nu. Inte så att jag är direkt smal nu - jag har lång väg kvar dit, men jag är betydligt mindre. När maken kommer hem från bilprovningen ska jag be honom ta ett nytt så att jag kan jämföra ordentligt.

Kul att kunna se tillbaka. Jag vet att det är många som har varit så duktiga och tagit en bild i månaden och det var min tanke också i början men det tar verkligen emot att ställa mig lättklädd framför en kamera. Jag kanske kan lägga upp bilderna på bloggen lite senare, men då måste jag få hjälp av lilla svägerskan (som är ett geni när det kommer till att redigera bilder) och sudda ut mer intima delar. Men - vi får se om jag känner för att dela med mig av så privata saker...

Hörs

Kommentarer

Postat av: Eva Skullman

Publicerad 2010-09-13 21:10:49

Kladda över delarna i paint! Det skulle vara roligt om du ville dela med dig av din nedgång, vi är ju stolta över dig och borde få se lite resultat! :)



Big hug!

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

EmmaTerese

Jag heter Emma och bor tillsammans med min man på Öland.Jag jobbar vanligtvis inom vården och trivs utmärkt med det. Jag älskar att se på tv-serier och skriver gärna om det. Annars handlar den här bloggen om mitt liv som är precis lika vanligt och tråkigt som de allra flestas :). Vi blev föräldrar i November så just nu skrivs det mycket (mest) om vår son och livet som bebisförälder. Välkommen.

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela