emmaterese

- en dagboksblogg -

... hypotetiskt?

Publicerad 2011-04-17 10:29:54 i Allmänt

Rent hypotetiskt skulle det kunna vara en dålig idé att man bestämmer sig för att koppla in sin elgrill, som har stått under snö på en balkong en hel vinter. Om man ändå bestämmer sig för detta, helt hypotetiskt givetvis, så skulle det kunna bli så att all el i hela lägenheten försvinner och ägarna till grillen börjar svettas och bli rädda för att de har släckt ner hela området. Rent hypotetiskt hade det dock gått att fixa elproblemet genom att trycka på en knapp i elskåpet, så det hade inte varit någon skada skedd. Men - rent hypotetiskt skulle man nog inte våga använda den grillen igen. Hmm. Rent hypotetiskt alltså.

Sen var det ju något mer som jag skulle skriva om. Fasiken också. Jag hatar när jag har ett bloggämne som jag sedan glömmer bort. Nåja, vi får hoppas att det återkommer.

Idag ska vi åka till ÖoB och se om vi kan handla en rotborste för en billig peng. Vi ska nämligen skura vår balkong och ställa ordning utemöblerna. Så att vi, precis som förra sommaren, kan sitta där extremt sällan, glömma att ta in dynorna de få gånger vi gör det och egentligen endast använda balkongen som grillplats. Hmm. Men - som genom ett sammanträffande som inte har något att göra med det som står ovan så har vår lilla grill gått sönder. Rent...


Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

EmmaTerese

Jag heter Emma och bor tillsammans med min man på Öland.Jag jobbar vanligtvis inom vården och trivs utmärkt med det. Jag älskar att se på tv-serier och skriver gärna om det. Annars handlar den här bloggen om mitt liv som är precis lika vanligt och tråkigt som de allra flestas :). Vi blev föräldrar i November så just nu skrivs det mycket (mest) om vår son och livet som bebisförälder. Välkommen.

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela