emmaterese

- en dagboksblogg -

... får vi in en tiopoängare

Publicerad 2011-02-25 18:31:03 i Allmänt

Skrev jag det att mitt öra är mycket bättre? Mmm. Jag ljög, oavsiktligt. Jag trodde att det var bättre i några dagar och jag trodde att antibiotikan hjälpte men icke då. Nu har jag varit på hälsocentralen två dagar i rad där de har försökt suga och spola ut en massa äckel från mitt öra. Så länge den enorma vaxkakan som sitter fast på min trumhinna är kvar så kommer jag ha ont. Japp, så är det. Nu har jag en massa geggiga droppar som jag droppar i örat tre gånger per dygn och förhoppningsvis lossnar allt på måndag när jag har ytterligare en tid.

Det gör jädrans ont när de håller på och suger och pillar i mitt öra. Jädrans ont. Idag satt jag med knutna nävar och med stora tårar som trillade utmed mina kinder medans läkaren pillade och hade sig. Till slut kände på han och jag att det var bäst att avsluta och försöka igen efter helgen.

Ikväll ska vi se på På Spåret och förhoppningsvis...

Hörs

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

EmmaTerese

Jag heter Emma och bor tillsammans med min man på Öland.Jag jobbar vanligtvis inom vården och trivs utmärkt med det. Jag älskar att se på tv-serier och skriver gärna om det. Annars handlar den här bloggen om mitt liv som är precis lika vanligt och tråkigt som de allra flestas :). Vi blev föräldrar i November så just nu skrivs det mycket (mest) om vår son och livet som bebisförälder. Välkommen.

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela