emmaterese

- en dagboksblogg -

... kan ni gissa vem? :D

Publicerad 2011-02-25 19:45:13 i Allmänt

Vill ni veta något skojigt? Skojigt på ett sådant där jagkanintefattahurdetgicktill-sätt. Vet ni vilken filmen "Festival" är? Det är en otroligt dåligt svensk film om ett gäng kompisar som åker på, just det, en festival. Det är skärdgårdsdoktorsdottern som spelar huvudrollen och den är verkligen ett sorgligt försök att göra film.

Nu har maken fått reda på att just denna dåliga film har slutats att ge ut från förlaget och att den genom detta blivit ett samlarobjekt och är värd betydligt fler kronor än vad den kostade. Det handlar geivtevis inte om några astronomiska summor men ändå..

Nu ska jag också berätta att ni känner den person som troligen har sveriges största samilng av dåliga svenska filmer...

Hörs

Kommentarer

Postat av: Mamma Pia

Publicerad 2011-02-25 22:16:27

Jag tror att jag vet vem de tär....

Kam

Postat av: Marie

Publicerad 2011-02-26 16:51:54

Jag tror att jag också vet...

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

EmmaTerese

Jag heter Emma och bor tillsammans med min man på Öland.Jag jobbar vanligtvis inom vården och trivs utmärkt med det. Jag älskar att se på tv-serier och skriver gärna om det. Annars handlar den här bloggen om mitt liv som är precis lika vanligt och tråkigt som de allra flestas :). Vi blev föräldrar i November så just nu skrivs det mycket (mest) om vår son och livet som bebisförälder. Välkommen.

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela