emmaterese

- en dagboksblogg -

... men Chris ligger på en ständig andraplats

Publicerad 2011-02-15 13:23:55 i Allmänt

De flesta av oss har nog en kändis som vi tycker är sådär drömsnygg. Maken har Milla Jovovich och Jennifer Tilly, jag har Will Smith och sedan en annan man. En man som kanske kan tyckas lite otippad. Mannen är denna snygging:



Se på honom, vilken karl, vilket ansikte! Jag blev idol-förälskad i denna man, Christopher Plummer, i samma sekund som jag såg Sound Of Music för första gången och varje gång jag ser honom på tv blir jag helt glad. Han är förresten lika stilig än idag:



Idag är hela von Trapp-familjen hos Oprah och jag tittar det hela med det största av intresse.

Givetvis tycker jag att min man är den finaste mannen på jorden...

Hörs

Kommentarer

Postat av: Ida Ekström

Publicerad 2011-02-15 13:34:54

Di kollar på Oprah winfrey!!!!!! =)

Postat av: Ida Ekström

Publicerad 2011-02-15 13:35:58

När jag läst hela texten så såg jag visst att du skrev att du kollade på Oprah =)



kände igen julie när jag blädrade förbi trean =)

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

EmmaTerese

Jag heter Emma och bor tillsammans med min man på Öland.Jag jobbar vanligtvis inom vården och trivs utmärkt med det. Jag älskar att se på tv-serier och skriver gärna om det. Annars handlar den här bloggen om mitt liv som är precis lika vanligt och tråkigt som de allra flestas :). Vi blev föräldrar i November så just nu skrivs det mycket (mest) om vår son och livet som bebisförälder. Välkommen.

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela