emmaterese

- en dagboksblogg -

... och då är jag gärna med på noterna

Publicerad 2011-02-16 21:38:32 i Allmänt

Oj, oj, oj, vilka problem de har de här damerna! Mest älskar jag hur de pratar, New Jersey-dialekten är helt fantastiskt underhållande. Det går inte att beskriva den såhär i skrift, men ni kan säkert youtuba det om ni vill :).

Snart kommer maken hem från sitt jobb (!). Idag har han haft sitt första officiella inlärningspass och jag är så glad för hans skull. Jag vet inte om jag ska berätta vad det är för jobb han har fått eftersom jag inte vet hur mycket han vill berätta. Men - glada är vi i alla fall.

Imorgon fyller han år och jag har fått veta att han vill ha mat från thaivagnen vilket jag givetvis kommer att ordna åt honom. Jag tänker också handla kanelbullar och så ska han få välja om han vill ha prinsessbakelse (hans favorit) eller Chunkey Monkey från Ben&Jerry's (också hans favorit). Sedan har jag ställt fram hans presenter och så ska han få kaffe när han vaknar. Det är så han vill fira sin dag...

Hörs

Kommentarer

Postat av: Mamma Pia

Publicerad 2011-02-17 07:36:48

Det låter om omdet kan bli en bra födelsedag för Micke!

Kram

Postat av: Mari

Publicerad 2011-02-17 13:23:34

Grattistill Micke!!

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

EmmaTerese

Jag heter Emma och bor tillsammans med min man på Öland.Jag jobbar vanligtvis inom vården och trivs utmärkt med det. Jag älskar att se på tv-serier och skriver gärna om det. Annars handlar den här bloggen om mitt liv som är precis lika vanligt och tråkigt som de allra flestas :). Vi blev föräldrar i November så just nu skrivs det mycket (mest) om vår son och livet som bebisförälder. Välkommen.

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela