emmaterese

- en dagboksblogg -

1 jan. 20.54

Publicerad 2011-01-01 20:58:42 i Allmänt

När jag kom hem från stan tidigare så upptäckte jag att jag hade feber. Trist. Den har bara stigit och stigit och nu är den på 39,2. Hoppas att den sjunker inatt.

Ett tydligt tecken på att jag verkligen är sjuk är att jag just har sovit mig igenom en hel film där de sköt på varandra en hel del - sittandes i soffan! Jag som annars sover med öronproppar om jag så bara tar en liten tupplur och klarar ibte av något ljud alls när jag sover. Men nu så gick det bra.

Orkar verkligen inte skriva mer. Jag ska se om jag orkar se på nya säsongen av Hipp Hipp och sen blir det nog att sova för natten.


Hörs

Kommentarer

Postat av: Anna

Publicerad 2011-07-24 11:33:51

Vad skönt att se att man inte är ensam som sover med öronproppar. VIlken otur för dig att du får problem av att sov med dem. Själv så sover jag jämt med öronproppar oavsett om det helt tyst omkring mig. Kan inte sova utan propparna. Det blir så tyst och skönt när man pluggar in propparna. Känns nästan som om man är i en egen värld när man inte hör nått. Gillar känslan när man pluggar in propparna och hör hur omvärlden sakta stängs ute allt mer när propparna expanderar i öronen för att till slut helt stänga ute alla ljud. Hur sköna som helst.



Du kan inte använde silikonpropparna då som man bara täcker hörselgången med och inte pluggar in i örongångarna?

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

EmmaTerese

Jag heter Emma och bor tillsammans med min man på Öland.Jag jobbar vanligtvis inom vården och trivs utmärkt med det. Jag älskar att se på tv-serier och skriver gärna om det. Annars handlar den här bloggen om mitt liv som är precis lika vanligt och tråkigt som de allra flestas :). Vi blev föräldrar i November så just nu skrivs det mycket (mest) om vår son och livet som bebisförälder. Välkommen.

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela