emmaterese

- en dagboksblogg -

21 jan. 19.23

Publicerad 2011-01-21 19:26:58 i Allmänt

Det var det här som hände: Vi stod och fixade med vår sena middag (pulled pork - awsome!) när vi hörde ett brak mot vår dörr. Vi gick dit och tittade genom titthålet men såg bara två ben som stack fram från vår dörr. Det var alltså någon som lagt sig mot vår dörr. Vi vet att det är några i området som dricket alkohol rätt ofta och mycket och vi lät honom (henne?) ligga kvar. Sen blev det ju mörkt i trappuppgången och då såg vi inte ut längre. Men i morse var personen borta. Vi tänkte att det är ju bättre att personen ligger kvar i trappan än ger sig ut i kylan.

Nåja, så kan det gå.

Ikväll blir det På Spåret, Let's dance känns väldigt gjort och sett.

Hörs

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

EmmaTerese

Jag heter Emma och bor tillsammans med min man på Öland.Jag jobbar vanligtvis inom vården och trivs utmärkt med det. Jag älskar att se på tv-serier och skriver gärna om det. Annars handlar den här bloggen om mitt liv som är precis lika vanligt och tråkigt som de allra flestas :). Vi blev föräldrar i November så just nu skrivs det mycket (mest) om vår son och livet som bebisförälder. Välkommen.

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela