emmaterese

- en dagboksblogg -

25 jan. 13.32

Publicerad 2011-01-25 13:38:58 i Allmänt

Här kommer bilder på de nya möblerna:



Golvlampa som på bilden ser sned ut men det är bara jag som tog kortet snett :). Lampan kostade 120 kronor och är 136 centimeter hög. Vi fick byta kontakt till en som är jordad men det fixade maken på bara några minuter.



Den nya fåtöljen och ena hörnet av den nya mattan. Mattan är 240x172 cm och superfräsch. Det kan ju vara lite si och så med nivån av fräschet på second hand-mattor men denna är väldigt fin, och billig var den, en så stor matta för 140 kronor :).
Fåtöljen har en filt över sig just eftersom den, till skillnad från mattan, inte är speciellt fräsch eller välbevarad på ytan. Men - med filten på så tycker jag att den gör sig bra hemma hos oss, stolen betalade vi 150 kronor för.

Både maken och jag tycker att det har blivit mycket mysigare och mer hemtrevligt i vårt vardagsrum nu. Vi har fortfarande väldigt lite grejer och väldigt sparsmakat men de här små ändringarna gjorde verkligen mycket.

Hörs

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

EmmaTerese

Jag heter Emma och bor tillsammans med min man på Öland.Jag jobbar vanligtvis inom vården och trivs utmärkt med det. Jag älskar att se på tv-serier och skriver gärna om det. Annars handlar den här bloggen om mitt liv som är precis lika vanligt och tråkigt som de allra flestas :). Vi blev föräldrar i November så just nu skrivs det mycket (mest) om vår son och livet som bebisförälder. Välkommen.

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela