emmaterese

- en dagboksblogg -

3 jan. 08.44

Publicerad 2011-01-03 08:48:45 i Allmänt

Som sagt så fick jag feber på nyårsdagen. Det förklarar varför jag inte orkade vara uppe och vaka in det nya året. Febern kom fort och blev snabbt hög och jag satt i soffan och frös under mitt microfibertäcke. Men, när det började närma sig sänggående så slutade jag frysa och febern började gå ner helt av sig själv utan några febernedsättande tabletter. Så jag tog inga sådana heller när jag gick och la mig, vilket var planen annars, utan jag sov rätt skönt och när jag vaknade var febern borta. Det gillar vi! Jag är dock fortfarande rejält förkyld men det är superskönt att slippa febern.

Maken har varit hängig i flera dagar också men på honom bryter det aldrig riktigt ut. Jag tror att han också skulle vilja ha feber i några timmar och sedan bli bättre istället för att gå runt och vara halvdålig. Men, jag vet inte, jag kan inte prata för honom :).

Annars så hoppas jag att jag ska orka färga mitt hår idag. Jag har en utäxt på en centimeter på vardera sida av benan och det är inte så snyggt ska jag säga er. Speciellt inte eftersom man ser så otroligt tunnhårig ut då.

Hörs

Kommentarer

Postat av: Marie

Publicerad 2011-01-05 21:22:21

Skönt att du mår bättre!

Blev det bra i håret?

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

EmmaTerese

Jag heter Emma och bor tillsammans med min man på Öland.Jag jobbar vanligtvis inom vården och trivs utmärkt med det. Jag älskar att se på tv-serier och skriver gärna om det. Annars handlar den här bloggen om mitt liv som är precis lika vanligt och tråkigt som de allra flestas :). Vi blev föräldrar i November så just nu skrivs det mycket (mest) om vår son och livet som bebisförälder. Välkommen.

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela