emmaterese

- en dagboksblogg -

... höll sig borta just då ;).

Publicerad 2011-07-04 18:02:43 i Allmänt

Peter levererade! Han levererade så jävla hårt! :D

Om man söker efter ordet "utstrålning" i en ordbok så står där ingen förklaring, det är bara en bild på Peter där. Då förstår alla.

Men nu är det tillbaka till jobbet och jag sitter här efter ett fullspäckat arbetspass, sneglar på klockan och undrar hur mycket klockan egentligen måste vara för att man ska få gå och lägga sig?

På onsdag kommer min syster med familj hit. Då ska vi till Leos Lekland och skulle bli glada om alla andra barnfamiljer...


Kommentarer

Postat av: Mamma Pia på en balkong på Rhodos

Publicerad 2011-07-05 08:04:00

Håller verkligen med om att konserten var superbra, och som du säger, vilken utrålning! Hoppas ni får det bra på Loes lekland.

Kramar

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

EmmaTerese

Jag heter Emma och bor tillsammans med min man på Öland.Jag jobbar vanligtvis inom vården och trivs utmärkt med det. Jag älskar att se på tv-serier och skriver gärna om det. Annars handlar den här bloggen om mitt liv som är precis lika vanligt och tråkigt som de allra flestas :). Vi blev föräldrar i November så just nu skrivs det mycket (mest) om vår son och livet som bebisförälder. Välkommen.

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela