emmaterese

- en dagboksblogg -

... jag älskar er!

Publicerad 2011-06-10 15:18:59 i Allmänt

När jag läser det här inlägget på Fotbollsfruns blogg så tänker jag så mycket på min egen mamma och pappa och hur glad jag är som har dem.

För lite bakgrundsinfo kan jag berätta att Malin (fotbollsfrun) precis förlorat sitt fjärde barn och behövt föda fram det i vecka 19. Hon är bedövad av sorg och skriver i inlägget innan att hon inte ens orkar att borsta sina tänder.

Jag kan inte påstå att jag ens kan ana den sorg som hon, eller andra som varit i samma situation, känner. Men - jag vet hur det är att ha det svårt och att ha föräldrar som ställer upp till hundra procent. Det vet jag alltför väl.

Mamma och pappa...


Kommentarer

Postat av: Mamma Pia

Publicerad 2011-06-10 16:32:38

Mitt hjärta. Kram

Postat av: johanna

Publicerad 2011-06-10 18:39:42

Jag blev rörd. Jag har både förlorat ett barn, o en förälder. Går inte med ord beskriva hur mycket min mamma betyder för mig. Så jag tycker verkligen man ska uppskatta sina föräldrar. Kram på dig, o bra skrivet.

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

EmmaTerese

Jag heter Emma och bor tillsammans med min man på Öland.Jag jobbar vanligtvis inom vården och trivs utmärkt med det. Jag älskar att se på tv-serier och skriver gärna om det. Annars handlar den här bloggen om mitt liv som är precis lika vanligt och tråkigt som de allra flestas :). Vi blev föräldrar i November så just nu skrivs det mycket (mest) om vår son och livet som bebisförälder. Välkommen.

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela