emmaterese

- en dagboksblogg -

... det kan ju ta sig!

Publicerad 2011-03-08 18:16:24 i Allmänt

Idag är det internationella kvinnodagen så jag vill passa på att hylla alla starka, vackra, intellligenta och framgångsrika kvinnor jag känner. Allra främst vill jag skicka hyllningar till min mamma och till min syster - maken till fina och starka kvinnor får man leta efter!

Annars är jag lite besviken på de tre första avsnitten av den nya säsongen som jag laddade hem igår. Serien handlar om en polyamorös familj. En man, tre fruar och en jädrans massa ungar. Det jag har gillat mest med serien är när den fokuserat på fruarna och hur de får livspusslet att gå ihop, hur de hanterar svartsjuka och hur det går till när de planerar att skaffa fler barn etc. Den här säsongen verkar dock mest handla om mannen och hans politiska karriär, vilket är tråkigt och lite synd enligt mig. Jag har ju dock bara sett tre avsnitt än så...


PS. Har ni loggat in här idag? Gör det. DS.


Kommentarer

Postat av: Mamma Pia

Publicerad 2011-03-08 19:04:56

Tack mitt hjärta.

Kram

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

EmmaTerese

Jag heter Emma och bor tillsammans med min man på Öland.Jag jobbar vanligtvis inom vården och trivs utmärkt med det. Jag älskar att se på tv-serier och skriver gärna om det. Annars handlar den här bloggen om mitt liv som är precis lika vanligt och tråkigt som de allra flestas :). Vi blev föräldrar i November så just nu skrivs det mycket (mest) om vår son och livet som bebisförälder. Välkommen.

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela