emmaterese

- en dagboksblogg -

... för självdistans.

Publicerad 2011-03-04 18:45:29 i Allmänt

Idag var det kundkortsdagar på CityGross igen, och jag var där - igen. Jag förstår inte varför jag har lyckats att pricka in dessa dagar två gånger på så kort tid. De där maskotarna var där också, det stod på stora skyltar utanför men jag såg dem inte. Skönt det.

Imorgon får vi finbesök. Då kommer alla tre flickorna Gustavsson och vi ska bjuda på pulled pork och kaffe. Gott. Maken har tänkt att köttet ska stå i ugnen över natten och jag hoppas verkligen att vår brandvarnare fortfarande funkar...

Har ni loggat in här idag, förresten? Kom ihåg, ett besök per dag och det går massor med pengar till ett gott ändamål. Ett väldigt enkelt sätt att göra skillnad :).

För övrigt kan jag berätta att jag tycker att SJ's nya reklamer är väldigt bra. En massa folk som undviker att svara på vart de jobbar därför att de inte vill bli dömda för att de jobbar på SJ. Hurra hurra...

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

EmmaTerese

Jag heter Emma och bor tillsammans med min man på Öland.Jag jobbar vanligtvis inom vården och trivs utmärkt med det. Jag älskar att se på tv-serier och skriver gärna om det. Annars handlar den här bloggen om mitt liv som är precis lika vanligt och tråkigt som de allra flestas :). Vi blev föräldrar i November så just nu skrivs det mycket (mest) om vår son och livet som bebisförälder. Välkommen.

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela