emmaterese

- en dagboksblogg -

... har jag sökt jobb idag.

Publicerad 2011-03-22 19:22:06 i Allmänt

Igår hade vi besök av min kusin Marcus, hans Hanna och deras underbart fina och supercharmiga lilla Alma. Hon satt/stod länge i mitt knä och skrattade och pratade massor. En helt massa röstresurser visade hon att hon har! Sööööööt :).

Vi fikade och pratade och tiden bara sprang iväg. Idag chattade jag och Marcus på facebook och vi bestämde att vi måste ses igen snart! Då blir det spelkväll med TP. (Ja, det var min idé). Jag ser fram emot det, det ska bli superkul!

Min axel är nu inte blå längre. Den är gul och brun. Snyggt värre. Jag har inte så ont i alla fall, och det är ju skönt.

Jag tittar på Glee nu, hade ett uppehåll på några dagar tills jag blev sugen igen. I ett avsnitt var Gwyneth Paltrow gäst och sjöng givetvis. Alltså, jag blir lite sur. Man får liksom välja. Antingen är man snygg, smart, framgångsrik skådespelare eller så kan man sjunga. MAN FÅR INTE HA ALLTIHOP! Kolla här hur bra och snygg hon är. DET ÄR INTE RÄTTVIST. Men - visst - det är ju jätteroligt för henne. Verkligen. Jätteroligt.

Annars är det här ett av mina absoluta favoritklipp från hela serien.

Jag bara ryser när jag lyssnar på det.

Idag deklarerade jag. Man kunde visst göra det med e-leg idag. Skönt att jag får tillbaka lite på skatten, hade varit dödsstöten att behöva betala något tillbaka. Och så...

Kommentarer

Postat av: Abelmette

Publicerad 2011-11-19 13:22:20

Great site. Keep doing.

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

EmmaTerese

Jag heter Emma och bor tillsammans med min man på Öland.Jag jobbar vanligtvis inom vården och trivs utmärkt med det. Jag älskar att se på tv-serier och skriver gärna om det. Annars handlar den här bloggen om mitt liv som är precis lika vanligt och tråkigt som de allra flestas :). Vi blev föräldrar i November så just nu skrivs det mycket (mest) om vår son och livet som bebisförälder. Välkommen.

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela