emmaterese

- en dagboksblogg -

... om det är bra, egentligen.

Publicerad 2011-03-23 23:49:35 i Allmänt

Jag är så dum. Vet ni vad jag har gjort de senaste timmarna? Jag har varit inne på ett forum där man diskuterad paranormala fenomen och läst om spöken, demoner och annat läskigt som jag inte tänker skriva om här. Jag blev så jädrans rädd. Jag tror inte på sådana saker, men av någon anledning så skrämmer jag upp mig själv. För en stund sedan var jag tvungen att gå och kolla att dörren verkligen var låst (som om en låst dörr skulle stoppa en demon..).

Nu hoppas jag verkligen att jag ska slippa mardrömmar inatt. Får ju givetvis skylla mig själv om de kommer. Usch. Så dum jag är.

I väldigt många år har jag älskat att skrämma upp mig själv genom skräckfilmer men har de senaste åren märkt en mer och mer ökad tolerans. Jag blir inte rädd för filmer längre, i alla fall väldigt sällan. Nu kanske jag har hittat ett annat sätt att bli livrädd på. Frågan är ju bara...


Kommentarer

Postat av: Anonym

Publicerad 2011-03-25 19:02:58

Haha, precis så gör jag också. Typ tänder lampan för att skrämma bort våldtäktsmördare. Hjälper säkert. Jag blir också svinrädd när jag läser om paranormala grejer, och jag tror heller inte på det egentligen! Är helt övertygad om att Det okända och sånt är fejk utfört av väldigt skickliga personer som kan läsa av folk... ändp tittar jag på det. Och blir skämd. Måste nopg betyda att jag tror på det egentligen... eller nåt.

Postat av: Emma

Publicerad 2011-03-26 16:03:08

Jag tror inte att det betyder att vi egentligen tror på sådana saker. I mitt fall handlar det nog om att jag helt enkelt tycker om att bli lite skrämd och då väljer jag att låta mig skrämmas. Tror jag :)

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

EmmaTerese

Jag heter Emma och bor tillsammans med min man på Öland.Jag jobbar vanligtvis inom vården och trivs utmärkt med det. Jag älskar att se på tv-serier och skriver gärna om det. Annars handlar den här bloggen om mitt liv som är precis lika vanligt och tråkigt som de allra flestas :). Vi blev föräldrar i November så just nu skrivs det mycket (mest) om vår son och livet som bebisförälder. Välkommen.

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela