emmaterese

- en dagboksblogg -

... publikens intresse svalnar.

Publicerad 2011-03-24 00:57:08 i Allmänt

Okej, såhär en timme efter kan jag konstatera att jag inte är rädd längre. Så nu funderar jag på att läsa lite mer, imorgon kanske. Lite skoj att bli rädd, släppa lös lite endorfiner. Men - om jag läser mer imorgon kommer jag nog bli arg på mig själv igen. En balansgång det där.

Jag såg just ett avsnitt av favvoserien Big Love. Den tog slut. Det var visst det sista avsnittet någonsin, det var väldigt tydligt och utan återvändo. Den serien kan de definitivt inte plocka upp igen utan att tvista till det a la Dallas. Ganska skönt egentligen när en serie man gillar får ett ordentligt slut istället för att den ska rinna ut i sanden när...


Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

EmmaTerese

Jag heter Emma och bor tillsammans med min man på Öland.Jag jobbar vanligtvis inom vården och trivs utmärkt med det. Jag älskar att se på tv-serier och skriver gärna om det. Annars handlar den här bloggen om mitt liv som är precis lika vanligt och tråkigt som de allra flestas :). Vi blev föräldrar i November så just nu skrivs det mycket (mest) om vår son och livet som bebisförälder. Välkommen.

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela