emmaterese

- en dagboksblogg -

... goda tiden.

Publicerad 2011-05-15 12:40:30 i Allmänt

Igår var jag som sagt på Ö'n och umgicks med stora svägerskan och bebisen hela eftermiddagen och kvällen. Maken kom och hämtade mig/lämnade lilla svägerskan efter elva någon gång. Trevligt hade vi det, ska jag tala om. Dels är bebisen en helt liten ljuvlig varelse och stora svägerskan är väldigt rolig att vara med.

Idag har vi en segdag här hemma. Maken har huvudvärk, stackarn, och jag har kollat lite serier på datorn. Jag börjar dock känna att det spritter lite i hittapånågot-tarmen men jag vet ju att maken inte orkar vara med. Får se om jag kan hitta på något på egen hand. Kan kanske promenera till affären och köpa lite mjölk i alla fall.

Ikväll är det vm-final i hockey och Sverige möter Finland. Det ska bli roligt, tycker jag. Känns som på den gamla...


Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

EmmaTerese

Jag heter Emma och bor tillsammans med min man på Öland.Jag jobbar vanligtvis inom vården och trivs utmärkt med det. Jag älskar att se på tv-serier och skriver gärna om det. Annars handlar den här bloggen om mitt liv som är precis lika vanligt och tråkigt som de allra flestas :). Vi blev föräldrar i November så just nu skrivs det mycket (mest) om vår son och livet som bebisförälder. Välkommen.

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela