emmaterese

- en dagboksblogg -

... snuffsa bebis.

Publicerad 2011-05-06 14:45:04 i Allmänt

Om några timmar ska jag skjutsa in maken till stan där han ska träffa sitt spelgäng. De ska sedan åka ut i skogen och ha en rollspelshelg. Nu kanske ni tror att de ska springa runt med skumgummivapen och alv-öron men det är inte sådant rollspel de håller på med. De sitter runt ett bord och fabulerar ihop en historia med hjälp av otaliga regelböcker och protokoll. Och tärningar. Jag hoppas verkligen att de får det lika roligt som de brukar ha. När han kommer hem efter en spelhelg så brukar det gå åtskilliga timmar till att han ska berätta för mig om alla knasigheter de hittat på.

Själv ska jag ha en filmkväll med mig själv och jag ska handla mig lite grillad kyckling och hot bearnaise att mumsa på. Jag har tre nya filmer att se på som maken fick av en i spelgänget. Tack för det! Pratade med min lilla mamma förut och gjorde henne supersugen på grillad kyckling också. Får se om hon lyckas övertala pappa att åka och handla det till henne :).

Imorgon ska jag pka till Ö'n och umgå med stora svägerskan och bebisen. Vi ska till köpstan och se om svägerskan hittar lite sommarkläder. Jag ska inte handla något, jag ska mest...




Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

EmmaTerese

Jag heter Emma och bor tillsammans med min man på Öland.Jag jobbar vanligtvis inom vården och trivs utmärkt med det. Jag älskar att se på tv-serier och skriver gärna om det. Annars handlar den här bloggen om mitt liv som är precis lika vanligt och tråkigt som de allra flestas :). Vi blev föräldrar i November så just nu skrivs det mycket (mest) om vår son och livet som bebisförälder. Välkommen.

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela