emmaterese

- en dagboksblogg -

... varenda program.

Publicerad 2011-05-29 22:56:32 i Allmänt

Jag länkade till det förra inlägget på facebook och fick många fina kommentarer. Tack. Verkligen.

Jag skulle bara vilja påpeka att det här är ju låååångt från det värsta jag gått igenom. Jag har varit mycket längre ner i djupet än vad jag är nu. Nu är jag knappt i djupet, möjligen står jag på kanten och kikar ner. Jag är dock givetvis väldigt tacksam för alla fina kommentarer, de hjälper mig att förstå att jag mitt beslut var det rätta.

Jag har haft den här dagen på mig att bryta ihop, men imorgon kommer jag att komma igen. Jag har redan gjort planer.

Jag tänkte berätta om att jag såg Ånglagård 3 för någon dag sedan. Jag blev så besviken. Den var så dålig. Den sågs av många biobesökare - javisst - men det säger ju ingenting om filmens kvalitet. Det säger något om de tidigare två filmernas kvalitet.

Nu ikväll har jag sett på det första avsnittet av "Sommarpratarna" och jag blev tyvärr lite besviken. Jag tycker att pratarna avvek lite väl mycket från ämnena. Jag som vid förra säsongen älskade...






Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

EmmaTerese

Jag heter Emma och bor tillsammans med min man på Öland.Jag jobbar vanligtvis inom vården och trivs utmärkt med det. Jag älskar att se på tv-serier och skriver gärna om det. Annars handlar den här bloggen om mitt liv som är precis lika vanligt och tråkigt som de allra flestas :). Vi blev föräldrar i November så just nu skrivs det mycket (mest) om vår son och livet som bebisförälder. Välkommen.

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela