emmaterese

- en dagboksblogg -

... det kommer mera, snart.

Publicerad 2011-10-03 10:17:38 i Allmänt

Ja, jag vet. Jag har inte bloggat på någon dag eller så. Sorry. Det beror på att jag har varit lite nedstämd. Vi lade ut vår soffa på annons, ni vet, och en tjej svarade och ville köpa den. Sen ringde den flera och ville köpa den men vi sa att "Tyvärr, den är redan såld..". Jag ringde till och med tillbaka till den första tjejen och kontrollerade att hon verkligen ville ha den och att hon inte skulle backa ur. I lördags skulle de hämta den. Tror ni att det dök upp någon köpare? Tror ni att samma köpare svarade när jag ringde? Nej, såklart inte.

Nu ligger annonsen ute igen. Får hoppas på samma respons denna gång. Annars ligger vi lite pyrt till rent pengamässigt. Kan man säga.

Jag har jobbat jour tills idag. Började halv tio igår förmiddag och slutade halv nio nu på morgonen. Det händer en massa på jobbet just nu, omgrupperingar och omorganisationer. Än så länge är jag ju bara timvikarie men jag försöker hänga med så gott det går så att jag ska vara uppdaterad och aktuell.

Jag är lite stressad över denna veckas arbetspass. Har bara ett inbokat på torsdag, annars är veckan helt ren. Det gillar jag inte. Jag gillar när det är mycket jobb. Får hoppas att...


Kommentarer

Postat av: Eva

Publicerad 2011-10-03 22:57:20

Men jag avskyr sånt.

Hur svårt kan det vara att bara säga att man inte vill ha soffan?!

Dumjävel.



Lycka till med nya..

Om du sparat mail från dem lr nummer så kan man ju höra av sig till dem. Så gjorde jag en gång.



Kram

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

EmmaTerese

Jag heter Emma och bor tillsammans med min man på Öland.Jag jobbar vanligtvis inom vården och trivs utmärkt med det. Jag älskar att se på tv-serier och skriver gärna om det. Annars handlar den här bloggen om mitt liv som är precis lika vanligt och tråkigt som de allra flestas :). Vi blev föräldrar i November så just nu skrivs det mycket (mest) om vår son och livet som bebisförälder. Välkommen.

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela