emmaterese

- en dagboksblogg -

Kvinna jobbar och drömmer dansdrömmar

Publicerad 2011-10-24 21:02:43 i Allmänt

Det trillade in lite mer jobb. Nu ska jag jobba 65,5 timmar den här veckan. Tack för det säger jag när lönen kommer :).

Detta betyder dock att bloggen lär bli lidande. Efter att jag har jobbat ska jag ju fixa med en jädrans massa böcker som ska säljas. Har sålt 30 stycken nu, eller 28 stycken är ivägskickade och två ligger och ska skickas så fort pengarna kommer in. Det går bra det här men det tar tid i anspråk att svara på alla mail som kommer in. Men det är ju bara bra :). Nu har jag bara en låda med böcker som står, i början hade jag två.

Nu ska jag titta på "Mitt stora feta syrianska bröllop", jag vill gå på ett syrianskt bröllop. Och dansa. Dansa hela natten.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

EmmaTerese

Jag heter Emma och bor tillsammans med min man på Öland.Jag jobbar vanligtvis inom vården och trivs utmärkt med det. Jag älskar att se på tv-serier och skriver gärna om det. Annars handlar den här bloggen om mitt liv som är precis lika vanligt och tråkigt som de allra flestas :). Vi blev föräldrar i November så just nu skrivs det mycket (mest) om vår son och livet som bebisförälder. Välkommen.

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela