emmaterese

- en dagboksblogg -

...mumsa loss!

Publicerad 2011-09-27 19:53:21 i Allmänt

Jag hittade en burk ansjovis i kylen och blev med ens så enormt sugen på Janssons Frestelse. Snabbt som bara den så slänge jag ihop en och nu står den och blir klar i ugnen. Så gott! Jag älskar verkligen Janssons och det är en av de rätter som jag anser att jag gör godare än maken. (Men - säg det inte till honom för då blir han nog stött.) När den är färdig måste den sätta sig en stund, det måste den annars rinner bara all god grädde ut. Mycket viktigt. Sen, när den har satt sig, ska jag...


Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

EmmaTerese

Jag heter Emma och bor tillsammans med min man på Öland.Jag jobbar vanligtvis inom vården och trivs utmärkt med det. Jag älskar att se på tv-serier och skriver gärna om det. Annars handlar den här bloggen om mitt liv som är precis lika vanligt och tråkigt som de allra flestas :). Vi blev föräldrar i November så just nu skrivs det mycket (mest) om vår son och livet som bebisförälder. Välkommen.

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela