emmaterese

- en dagboksblogg -

... slutaudition.

Publicerad 2011-09-18 20:00:30 i Allmänt

Idag har bara varit en riktig degisdag för vår del. Vi har kikat lite på Prison Break och jag har sett lite på Lilla Huset På Prärien. Nu väntar jag på att Idol ska börja och sedan ska jag sova tidigt idag. Ska upp och jobba vid åtta imorgon. Blir ett superduperkort pass på bara 4,5 timmar. Sen ska vi åka över till Ö'n, igen, och besiktiga bilen och träffa svägerskorna, igen. De är så bra, mina svägerskor. Och bebisen, hon är superduperbra hon :).

Min födelsedagshelg har som sagt varit väldigt trevlig och rolig, och god. Jag åt faktiskt något annat än fläskfilé när vi var på Stekhuset. Jag beställde in lamminnerfilé och det var också supergott. Sedan spelade vi På Spåret och hade det väldigt trevligt.

Nu börjar Idol. Det är...


Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

EmmaTerese

Jag heter Emma och bor tillsammans med min man på Öland.Jag jobbar vanligtvis inom vården och trivs utmärkt med det. Jag älskar att se på tv-serier och skriver gärna om det. Annars handlar den här bloggen om mitt liv som är precis lika vanligt och tråkigt som de allra flestas :). Vi blev föräldrar i November så just nu skrivs det mycket (mest) om vår son och livet som bebisförälder. Välkommen.

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela