emmaterese

- en dagboksblogg -

... står de på botten och hackar sig nedåt.

Publicerad 2011-09-21 15:35:27 i Allmänt

Fick ett sms tidigare om att jag har fått ett pass på jobbet imorgon. Ett längre pass, 12,5 timmar. Gutt! Jag älskar att jobba!

Idag såg jag första avsnittet av säsong tre av Glee. Jag har längtat och väntat men oj så besviken jag blev. Jag kommer att ge den serien nåpgra chanser till, men om den inte plockar upp sig själv från marken så kommer jag att sluta. Som det är nu, så...


Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

EmmaTerese

Jag heter Emma och bor tillsammans med min man på Öland.Jag jobbar vanligtvis inom vården och trivs utmärkt med det. Jag älskar att se på tv-serier och skriver gärna om det. Annars handlar den här bloggen om mitt liv som är precis lika vanligt och tråkigt som de allra flestas :). Vi blev föräldrar i November så just nu skrivs det mycket (mest) om vår son och livet som bebisförälder. Välkommen.

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela