emmaterese

- en dagboksblogg -

Lite lättare idag

Publicerad 2012-04-27 14:59:20 i Allmänt

Idag känns det helt okej att jag ska byta jobb. Var på det nya jobbet idag och hade ännu en bredvidgång och det känns bättre och bättre. Det är lite olikt jobbet inne i stan även om båda är inom socialförvaltningen. Det nya jobbet är lite mer utmanande, ger bättre betalt och sträcker sig längre. En ganska naturlig utveckling kan man väl säga...

Nu blir det vila tills imorgon kväll då jag ska göra ett lite kortare kvälls/natt-pass.

Kommentarer

Postat av: Mamma Pia

Publicerad 2012-04-27 17:43:46

Det blir jätte bra. Kram

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

EmmaTerese

Jag heter Emma och bor tillsammans med min man på Öland.Jag jobbar vanligtvis inom vården och trivs utmärkt med det. Jag älskar att se på tv-serier och skriver gärna om det. Annars handlar den här bloggen om mitt liv som är precis lika vanligt och tråkigt som de allra flestas :). Vi blev föräldrar i November så just nu skrivs det mycket (mest) om vår son och livet som bebisförälder. Välkommen.

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela