emmaterese

- en dagboksblogg -

Grillafton och lite blandat

Publicerad 2012-08-02 12:54:29 i

Igår var vi uppe i Borgholm i den stuga som C och M hyrt i en vecka. Stugan var väldigt stor och mysig samtidigt och vi åt en underbar middag med grillat kött och goda tillbehör :). Det var verkligen trevligt och som alltid roligt att träffa dem och deras små barn. Lilla V som är fyra månader är ett riktigt charmtroll som ligger och skrattar och flinar och H som är 1,5 år är full av bus och liv. Fina ungar det där! Jag har fortfarande ont i magen till och från men jag ska börja jobba imorgon. Det känns både bra och läskigt. Nu har jag ju varit hemma i några veckor och vant mig vid att kunna vila när jag vill och behöver. Men det ska bli roligt att komma igång igen - jag gillar ju mitt jobb! Bebis växer så det knakar. Insåg idag att jag inte har någon midja längre. När man känner där midjan brukade vara så känner man nu en hård livmoder :). Ufot sparkar hårdare och hårdare också och maken har flera gånger känt sparkar genom magen. Det är mysigt tycker vi. Bild från igårkväll:

Kommentarer

Postat av: carro

Publicerad 2012-08-07 12:34:56

Vilket fint kort :) det var himla trevligt och måste göras om snart!

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

EmmaTerese

Jag heter Emma och bor tillsammans med min man på Öland.Jag jobbar vanligtvis inom vården och trivs utmärkt med det. Jag älskar att se på tv-serier och skriver gärna om det. Annars handlar den här bloggen om mitt liv som är precis lika vanligt och tråkigt som de allra flestas :). Vi blev föräldrar i November så just nu skrivs det mycket (mest) om vår son och livet som bebisförälder. Välkommen.

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela