emmaterese

- en dagboksblogg -

Nov. 16, 2012

Publicerad 2012-11-16 13:09:57 i

Nu är vi hemma! Efter den tredje prickfria läkarundersökningen fick vi klartecken att åka hem idag på förmiddagen. Nu är vi hemma på Ön, vi har packat upp alla väskor och fixat och donat lite. Det snurrar tvätt i maskinen och nu ligger vi alla tre i sängen. Harry ligger i sitt lilla babynest, vilket han verkade gilla rejält med en gång och han har sina föräldrar på varsin sida. Jag blev så full av lyckorus för en stund sedan att jag började storböla :).

Snart kommer mormor och morfar hit för att hälsa på Harry och jag längtar efter att få se dem träffa varandra för första gången.

En fråga bara. Hur kan man sakna någon som ligger en decimeter från en? Jag anade inte att denna kärlek skulle kännas så... fysisk.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

EmmaTerese

Jag heter Emma och bor tillsammans med min man på Öland.Jag jobbar vanligtvis inom vården och trivs utmärkt med det. Jag älskar att se på tv-serier och skriver gärna om det. Annars handlar den här bloggen om mitt liv som är precis lika vanligt och tråkigt som de allra flestas :). Vi blev föräldrar i November så just nu skrivs det mycket (mest) om vår son och livet som bebisförälder. Välkommen.

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela