emmaterese

- en dagboksblogg -

Nov. 29, 2012

Publicerad 2012-11-29 22:11:39 i

Idag har vi haft fikabesök vilket var trevligt i vanlig ordning :). Det är verkligen roligt att umgås med någon som gått igenom nästan precis samma sak som du själv har gjort under nästan exakt samma tidsspann. E:s lilla bebis är nio dagar äldre än Harry och det är så roligt att se dem båda :).

Annars var vi på Ikea idag och handlade på oss ett helt gäng med kräkshanddukar. Lite ljus inför advent slank också med och en myslampa som vi kan tända under nattmatningarna.

Idag har Knoen mest sovit. Han har väl känt att han haft en del att ta igen sen igår. Nu ska bi snart gå och lägga oss hela familjen och vi hoppas givetvis på en lugn natt.

Hejhej

Såhär roligt tycker Harry att "På spåret" är:

Kommentarer

Postat av: Mormor Pia

Publicerad 2012-11-30 08:39:52

Ingen kommande globetrotter än i alla fall:)
Kram

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

EmmaTerese

Jag heter Emma och bor tillsammans med min man på Öland.Jag jobbar vanligtvis inom vården och trivs utmärkt med det. Jag älskar att se på tv-serier och skriver gärna om det. Annars handlar den här bloggen om mitt liv som är precis lika vanligt och tråkigt som de allra flestas :). Vi blev föräldrar i November så just nu skrivs det mycket (mest) om vår son och livet som bebisförälder. Välkommen.

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela