emmaterese

- en dagboksblogg -

Måndag, igen

Publicerad 2012-09-03 15:34:08 i

Jag behöver inte åka in till sjukhuset för att få mer järndropp nu. Inte på ett tag i alla fall :). Skönt att järndepåerna fyllts på effektivt och nu väntar vi bara på att hb:t ska boosta sig också.

Imorgon är det andra föräldragruppsträffen och min lilla pappas födelsedag :). På gruppen ska vi visst prata amning. Maken är väldigt exalterad. Hehe. Sedan ska det mätas på magen och jag hoppas att ufot har vuxit som han ska.

Vi har fått goda nyheter inför hösten också. Så vi är väldigt glada här hemma. :). Berättar mer framöver.

Hejs

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

EmmaTerese

Jag heter Emma och bor tillsammans med min man på Öland.Jag jobbar vanligtvis inom vården och trivs utmärkt med det. Jag älskar att se på tv-serier och skriver gärna om det. Annars handlar den här bloggen om mitt liv som är precis lika vanligt och tråkigt som de allra flestas :). Vi blev föräldrar i November så just nu skrivs det mycket (mest) om vår son och livet som bebisförälder. Välkommen.

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela