emmaterese

- en dagboksblogg -

Nu är det klippt

Publicerad 2012-09-12 21:47:16 i

Jag funderar lite på om jag skulle börja räkna kalorier. Det känns som att jag nu ligger på ett rejält underskott. Äter inte speciellt mycket och kräks upp en del av det. Funderar på om jag ska slå en signal till dietisten på sjukhuset som har hand om gastric bypass-opererade. Hon borde kunna hjälpa mig med vad jag ska tänka på. Kanske ska ringa redan imorgon.

Idag unnade jag mig ett besök hos frisören. Jag klipper mig extremt sällan och det var jätteroligt att göra mig lite fin idag :). Blev verkligen supernöjd och har inte kunnat gå förbi en spegel idag utan att stanna och beundra mig själv. Haha. Narcissus och jag.

För er som inte har mig på facebook så lägger jag in en bild på min nya friss här också.

Hejsålänge

Kommentarer

Postat av: mamma Pia

Publicerad 2012-09-13 06:03:46

Superfint, du ser ut som en filmstjårna:)
Kram

Postat av: Jonny

Publicerad 2012-09-13 15:58:56

Ska bli roligt att se irl

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

EmmaTerese

Jag heter Emma och bor tillsammans med min man på Öland.Jag jobbar vanligtvis inom vården och trivs utmärkt med det. Jag älskar att se på tv-serier och skriver gärna om det. Annars handlar den här bloggen om mitt liv som är precis lika vanligt och tråkigt som de allra flestas :). Vi blev föräldrar i November så just nu skrivs det mycket (mest) om vår son och livet som bebisförälder. Välkommen.

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela