emmaterese

- en dagboksblogg -

Apr. 08, 2013

Publicerad 2013-04-08 10:29:02 i

Här kan vi snacka om att jag ropade hej innan kon var över ån med smöret och pengarna! Jag var ju så glad över att Harry hållit sig frisk från påsksjukan men tji fick jag som firade i det blå skåpet.

Givetvis blev Knoen sjuk. Rejält sjuk. Så pass sjuk att jag bestämde mig för att ringa vår bhv-sköterska som i sin tur berömde sig för att vi behövde gå till hälsocentralen. Väl där bedömde en doktor att Harry behövde åka in till barnakuten för ännu en bedömning pga att vi inte fick ner hans feber, hans snabba andning och slöhet (han orkade inte ens lyfta på huvudet). Han blev dock lite piggare på vägen in till sjukhuset och sen ännu lite piggare när vi var där. Så efter lite koller och prover fick vi åka hem med en telefontid dagen efter. Detta var i fredags.

Nu är hans feber borta men han är så förkyld och hostig. Vi droppar saltlösning, suger med nässugen och försöker hjälpa honom så mycket vi kan men vi är rätt hjälplösa.

Micke och jag är också hostiga och jag är förkyld också.

Inget roligt alls nu.

Kommentarer

Postat av: Mormor Pia

Publicerad 2013-04-08 15:01:06

Mormors allra finaste Harry😍

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

EmmaTerese

Jag heter Emma och bor tillsammans med min man på Öland.Jag jobbar vanligtvis inom vården och trivs utmärkt med det. Jag älskar att se på tv-serier och skriver gärna om det. Annars handlar den här bloggen om mitt liv som är precis lika vanligt och tråkigt som de allra flestas :). Vi blev föräldrar i November så just nu skrivs det mycket (mest) om vår son och livet som bebisförälder. Välkommen.

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela