emmaterese

- en dagboksblogg -

reklamblogg

Publicerad 2008-01-25 21:17:35 i Allmänt

Passar på att blogga lite i en av de otaliga reklampauserna i Let's dance. Japp, jag kollar på denna Svenssonunderhållning och tycker faktiskt att det är skojigt...

Jag var på ett obligatoriskt informationsmöte på arbetsförmedlingen idag och blev totalt idiotförklarad. De som arbetar på af måste tro att alla arbetssökande är totala idioter ; "Det här är en hemsida, en hemsida kan ni besöka på internet..." No shit..

Han är här nu, kom igår och nu är det mys för hela slanten. Det är så härligt...

Hörs

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

EmmaTerese

Jag heter Emma och bor tillsammans med min man på Öland.Jag jobbar vanligtvis inom vården och trivs utmärkt med det. Jag älskar att se på tv-serier och skriver gärna om det. Annars handlar den här bloggen om mitt liv som är precis lika vanligt och tråkigt som de allra flestas :). Vi blev föräldrar i November så just nu skrivs det mycket (mest) om vår son och livet som bebisförälder. Välkommen.

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela