emmaterese

- en dagboksblogg -

Fredag 20.59

Publicerad 2008-06-13 21:03:24 i Allmänt

Idag har varit en väldigt bra dag om man räknar bort att sambon inte är här. Gina och Malin var här och fikade och vi hade väldigt trevligt och mysigt tillsammans. Det var fantastiskt roligt att träffa dem igen och vi bestämde lite löst att vi ska ses igen i Juli då det är reggaefestival på Öland. När jag lämnat vännerna på festivalen igen så åkte jag hem till min faster och farbror för att träffa några av mina kusiner. Vi spelade poker och pratade och det var väldigt trevligt. Jag stannade dock inte så jättelänge för jag fick besked om att systern med familj hade anlänt hem till mamma och pappa. Jag åkte hem och har spelat spel, kramats, myst och pusslat hela kvällen. Nu sover den lilla och den stora somnar vilken minut som helst.

Imorgon ska jag bort till kusinerna en stund igen och sen ska jag åka hem till Kalmar. jagsaknardigskrutten

Hörs

Kommentarer

Postat av: Jenny

Publicerad 2008-06-13 22:30:24

Hälsa kusinerna från mig. Kram.

Postat av: G.

Publicerad 2008-06-15 16:13:59

hej gums!



gina är hemma och ren och trött! fick ordnat farkost hem och jag har kört hela vägen.



skönt att vara hemma. eller skötn att slippa all festival-misär :)



fick ditt sms om ny adress. gött.



vi höres! underbart att ses!

kram!

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

EmmaTerese

Jag heter Emma och bor tillsammans med min man på Öland.Jag jobbar vanligtvis inom vården och trivs utmärkt med det. Jag älskar att se på tv-serier och skriver gärna om det. Annars handlar den här bloggen om mitt liv som är precis lika vanligt och tråkigt som de allra flestas :). Vi blev föräldrar i November så just nu skrivs det mycket (mest) om vår son och livet som bebisförälder. Välkommen.

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela