emmaterese

- en dagboksblogg -

Lärarstudent

Publicerad 2008-09-01 20:37:15 i Allmänt

Idag var det upprop på lärarprogrammet och jag var givetvis där. Innan uppropet hade jag hunnit jobba mellan 06 och 08 och imorgon ska jag jobba 06-12 innan skolan börjar klockan 13. Det är skönt att ha ett extrajobb vid sidan av skolan där jag får praktisera det jag ska komma att lära mig. Imorgon ska vi ha en introduktion till första kursen som är ett allmänt utbildningsområde inom pedagogik. Det ska bli kul att får börja läsa och lära mig saker igen.

Så, nu är det officiellt - jag är en lärarstudent. Känns bra.

Hörs

Kommentarer

Postat av: Mamma Pia

Publicerad 2008-09-01 20:53:10

Då är jag officiellt mamma till två lärarstudenter.

Känns bra det med. Lycka till med studierna.

Kram

Postat av: Ann Helene

Publicerad 2008-09-03 18:24:06

Lycka till, Emma!

Postat av: G.

Publicerad 2008-09-08 14:09:06

tja! va grymt. kommer nog bli kalaskul!

gina hänger i malmö, läser mer genus och skolan rivstartade förra veckan. men vad jag skulle säga var att du får gå in och kolla min blogg så ska du få se en ny supersnygg tatto :)



(everydayisariot.blogg.se)



kram!

Postat av: Jenny

Publicerad 2008-09-13 22:59:04

Hur går det med studierna? Är det roligt och intressant? Kram Jenny

Postat av: Emelie

Publicerad 2008-10-26 18:02:09

Hej! Det var länge sen! Va kul att du läser! Lärare i skola eller förskola och vart läser du? =) Hoppas allt är bra med dig!!

Många kramar

Postat av: Eva Skullman

Publicerad 2008-11-06 02:29:55

Hej och stort grattis! Hoppas allt känns bra nu och att du trivs. Läste ditt inlägg om diabetesgrejen och fy hundan. Skönt att det inte var som hon trodde först. Själv är det bra, nu är det knappt 2 månader kvar sen börjar jag mitt liv som mamma. Känns väldigt läskigt men underbart på samma gång. :) HAN sparkar lite väl hårt men man får väl stå ut. Haha. Var rädd om dig. Kram Eva

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

EmmaTerese

Jag heter Emma och bor tillsammans med min man på Öland.Jag jobbar vanligtvis inom vården och trivs utmärkt med det. Jag älskar att se på tv-serier och skriver gärna om det. Annars handlar den här bloggen om mitt liv som är precis lika vanligt och tråkigt som de allra flestas :). Vi blev föräldrar i November så just nu skrivs det mycket (mest) om vår son och livet som bebisförälder. Välkommen.

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela