emmaterese

- en dagboksblogg -

söndag 13.02

Publicerad 2009-05-31 13:07:50 i Allmänt

Igår var vi i Tolg, utanför Växjö, och grillade med kompisen T som nyss kommit hem från en nio månaders lång Australien-resa.



Mycket mumsigt på grillen.

Vi var vid hans föräldrars gård som låg helt otroligt vackert:



Utsikten från altanen.



Lite av resten av trädgården.

Vi hade det trevligt och åt massor med god mat. Jag hade också köpt alkoholfritt vin, smakade som en blandning mellan svartvinbärssaft och vin. Helt okej.

Idag har jag också ringt och bokat vårt boende för bröllopsnatten. Det blev på Stufvesnäs Gästgiveri som bara ligger ett par mil från Bjursnäs där vi ska ha festen. Helt perfekt. Det blev en svit som Stufvenäs själva beskriver så här:

Exklusiv svit med privat jacuzzi och bastu!
I sviten väntar mousserande vin, färsk frukt, blommor och choklad.


Vi ska också få frukost på rummet samt äta en god trerätters lunch innan vi åker hem på söndagen. Myyyyysigt! Det är så roligt att mer och mer börjar falla på plats till bröllopet.

Hörs

Kommentarer

Postat av: Mamma Pia

Publicerad 2009-05-31 15:11:03

Stufenäs är jätte fint! där kommer ni få det härligt.

kramar

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

EmmaTerese

Jag heter Emma och bor tillsammans med min man på Öland.Jag jobbar vanligtvis inom vården och trivs utmärkt med det. Jag älskar att se på tv-serier och skriver gärna om det. Annars handlar den här bloggen om mitt liv som är precis lika vanligt och tråkigt som de allra flestas :). Vi blev föräldrar i November så just nu skrivs det mycket (mest) om vår son och livet som bebisförälder. Välkommen.

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela