emmaterese

- en dagboksblogg -

14 mars. 19.45

Publicerad 2010-03-14 19:44:59 i Allmänt

Idag var vi, som sagt, uppe i Norrliden och jag fick lite fixat med min tatuering. När vi kom hem gick maken och la sig en stund och vilade medan jag såg på den här filmen:



Den var mycket bra och jag grät mig igenom hela filmen. Bra!

Nu är han iväg och spelar och jag gör inte direkt någonting. Funderar på om det verkligen kommer att bli någon föreläsning imorgon då vår lärare var så sjuk i fredags att hon var tvungen att ställa in. Vore trevligt att få veta det lite i förväg nästa gång, så att man inte får reda på det när man redan har åkt till skolan.

Hörs

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

EmmaTerese

Jag heter Emma och bor tillsammans med min man på Öland.Jag jobbar vanligtvis inom vården och trivs utmärkt med det. Jag älskar att se på tv-serier och skriver gärna om det. Annars handlar den här bloggen om mitt liv som är precis lika vanligt och tråkigt som de allra flestas :). Vi blev föräldrar i November så just nu skrivs det mycket (mest) om vår son och livet som bebisförälder. Välkommen.

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela