emmaterese

- en dagboksblogg -

3 mars. 18.20

Publicerad 2010-03-03 18:23:24 i Allmänt

Idag är en bra dag. Jag var en kortis på stan och köpte mig en termosmugg, en oljespray och en mjölkskummare. Väl hemma så satte jag mig och skrev min seminarieuppgift och skrev hela trots att jag bara hade som mål att skriva hälften - skönt! Sedan kunde jag sätta mig och läsa min nya bok. Den här:



Den handlar om en kvinna som var fast hos sekten Kristet Center Syd i 14 år och hennes kamp för att avprogrammeras. Mycket spännande och intressant även om den rent skrivtekniskt inte är den bästa bok jag läst.

Ikväll börjar också nya säsongen av Grey's Anatomy, skoj skoj skoj :).

Hörs

Kommentarer

Postat av: Mattias

Publicerad 2010-03-03 21:59:53

Det är fortfarande samma säsong, vi har bara haft ett uppehåll över jul, nyår och OS. =)

Postat av: Emma

Publicerad 2010-03-04 14:00:08

Ja ja ja.. jag vet.. spelar väl ingen roll?

Postat av: Mattias

Publicerad 2010-03-04 16:50:36

Näe :) Om du vill se några avsnitt i förväg så gå in på den här sidan http://www.free-tv-video-online.info/ Där finns alla möjliga serier helt gratis!!

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

EmmaTerese

Jag heter Emma och bor tillsammans med min man på Öland.Jag jobbar vanligtvis inom vården och trivs utmärkt med det. Jag älskar att se på tv-serier och skriver gärna om det. Annars handlar den här bloggen om mitt liv som är precis lika vanligt och tråkigt som de allra flestas :). Vi blev föräldrar i November så just nu skrivs det mycket (mest) om vår son och livet som bebisförälder. Välkommen.

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela