emmaterese

- en dagboksblogg -

13 nov. 21.28

Publicerad 2010-11-13 21:45:54 i Allmänt

Jag var så glad tidigare idag då min hals var så mycket bättre än igår. Just nu är jag dock inte så glad. Halsen har blivit sämre och sämre under eftermiddagen och nu gör den så ont att jag knappt kan sitta still. Det gör liksom ont när jag andas! Det gör ont nr luften passerar i halsen på väg ner mot lungorna. Då är man öm - om luft gör ont!

Varför blir halsen sämre på eftermiddagen/kvällen? Det var ju likadant igår. Jag har provat det mesta jag kan komma på som skulle kunna hjälpa och jag har fått några tips via facebook av hjälpsamma vänner, men inget som funkar, tyvärr. Så, fler tips skulle gärna tas emot. Det konstiga är att när man har halsfluss har man ju ont på sidorna av halsen, och det hade jag först, men nu har jag ont i mitten av halsen, känns som ett rivjärn - varje gång jag andas.

Jajajaja - gnäll gnäll gnäll gnäll gnäll gnäll gnäll... Nu får jag väl ta och skärpa mig. Ja. Nu. Nu skärper jag mig. Nu.

Hörs

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

EmmaTerese

Jag heter Emma och bor tillsammans med min man på Öland.Jag jobbar vanligtvis inom vården och trivs utmärkt med det. Jag älskar att se på tv-serier och skriver gärna om det. Annars handlar den här bloggen om mitt liv som är precis lika vanligt och tråkigt som de allra flestas :). Vi blev föräldrar i November så just nu skrivs det mycket (mest) om vår son och livet som bebisförälder. Välkommen.

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela