emmaterese

- en dagboksblogg -

2011-01-01. 04.37

Publicerad 2011-01-01 04:45:50 i Allmänt

Ni kanske tror att jag inte har gått och lagt mig än? Det vore väl festligt, att ha varit uppe och firat in det nya året ända till nu. Sanningen är att jag inte ens var vaken när det nya året kom. Efter att ha garanterat mig om att maken inte blev ledsen om jag gick till sängs innan tolvslaget så drösade jag i säng strax efter klockan tio. Sådan partyprisse är jag! Good times.

Nu är jag ju dock vaken på grund utav den förkylning jag dragit på mig. Jag bara snorar och har ett retsamt kli i halsen precis hela tiden. Good times.

På den mer positiva skalan av händelser så är min telefon nu igång igen. Jag vet dock att fuktskadade telefoner kan fungera ett tag för att sedan lägga av igen, men så länge det finns liv finns det hopp. Good times.

Nu ska jag kolla lite på nattfilmen som visas på fyran, nummer två av de klassiska Jurrasic Park. Det var länge sen men jag tror att jag kan hänga med även om jag börjar se den mitt i, så avancerad är den inte. Människorna blir uppätna av hungriga dinosaurier, kanske att våra huvudkaraktärer klarar sig och får åka hem med en känlsa av att människan faktiskt inte kan eller får styra över livet som de vill och kan. Å, så djupt och bra det blir ;). Good times.

Hörs

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

EmmaTerese

Jag heter Emma och bor tillsammans med min man på Öland.Jag jobbar vanligtvis inom vården och trivs utmärkt med det. Jag älskar att se på tv-serier och skriver gärna om det. Annars handlar den här bloggen om mitt liv som är precis lika vanligt och tråkigt som de allra flestas :). Vi blev föräldrar i November så just nu skrivs det mycket (mest) om vår son och livet som bebisförälder. Välkommen.

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela