emmaterese

- en dagboksblogg -

Kvinna berättar tider för sin lilla mamma

Publicerad 2011-10-22 17:33:57 i Allmänt

Nu har det trillat in lite jobb till nästa vecka. Skoj skoj skoj :). Det är min sista vecka som timvikarie, wohoo! Jag har dock inte fått mitt anställningsavtal ännu men jag antar att det kommer att komma i posten på måndag. Hur som helst, på tisdag ska jag jobba 15-22, på onsdag 10-19.30 och på torsdag 7.30-16.30. Jag skriver ut tiderna mest för att min mamma brukar vilja veta när jag ska jobba :).

De två första passen är på mitt nyaste ställe och det sista är på det ställe där jag varit längst, det ställe där jag ska spendera de kommande månaderna på heltid. Gött mos.

Idag håller jag på och vilar bort det sista (förhoppningsvis) av min förkylning. Blev väckt för en stund sen av maken som förde med sig en doft av helstekt kycking in i sovrummet, det blev inte så svårt att gå upp då, maten smakade himmelskt. Jag är i riktigt vilo-mode idag, jag sover, ser på playtv, fipplar med min telefon och sen ska vi se på Jurassic Park tre.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

EmmaTerese

Jag heter Emma och bor tillsammans med min man på Öland.Jag jobbar vanligtvis inom vården och trivs utmärkt med det. Jag älskar att se på tv-serier och skriver gärna om det. Annars handlar den här bloggen om mitt liv som är precis lika vanligt och tråkigt som de allra flestas :). Vi blev föräldrar i November så just nu skrivs det mycket (mest) om vår son och livet som bebisförälder. Välkommen.

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela