emmaterese

- en dagboksblogg -

... mellanlandning.

Publicerad 2011-09-12 15:36:55 i Allmänt

Nu är kontraktet påskrivet!

Hela vägen hem satt vi och planerade hur vi ska möblera den nya lägenheten och vilka möbler vi ska ha kvar och vilka vi ska sätta i förrådet. Vi frågade också om vi får måla om några lister som ser lite tråkiga ut med flagande färg och det får vi :). Vi tänker att vi ska flytta in första helgen i November, det blir den 5:e. Då hinner vi måla och greja i flera dagar innan. Vi får se vilka vi ska be om hjälp med flytten och hur vi ska göra med släpkärror och så, men det löser sig.

Jag fasar lite inför att börja packa. Igen. Det känns som att vi nyss flyttade hit till Rocken. Som en...


Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

EmmaTerese

Jag heter Emma och bor tillsammans med min man på Öland.Jag jobbar vanligtvis inom vården och trivs utmärkt med det. Jag älskar att se på tv-serier och skriver gärna om det. Annars handlar den här bloggen om mitt liv som är precis lika vanligt och tråkigt som de allra flestas :). Vi blev föräldrar i November så just nu skrivs det mycket (mest) om vår son och livet som bebisförälder. Välkommen.

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela