emmaterese

- en dagboksblogg -

Dec. 17, 2012

Publicerad 2012-12-17 07:10:01 i

Vaknade precis och insåg att lägenheten var alldeles kolsvart. Det är ovanligt med tanke på att vi alltid sover med en lampa tänd i hallen. Så att vi ska få lite ledljus när vi grejar med Knoen på nätterna. Jag insåg snabbt att det var strömavbrott och inte bara hos oss. Hela Färjestaden är kolsvart. Det enda ljus man ser när man kikar ut är de från bilar som kör runt.

Spännande. Tur att vi har köpt tetror med färdigblandad mat till Knoen med tanke på att vi inte kan värma de andra flaskorna nu.

Jag hoppas innerligt att strömmen kommer tillbaka. Snart.

Toalett by candlelight:

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

EmmaTerese

Jag heter Emma och bor tillsammans med min man på Öland.Jag jobbar vanligtvis inom vården och trivs utmärkt med det. Jag älskar att se på tv-serier och skriver gärna om det. Annars handlar den här bloggen om mitt liv som är precis lika vanligt och tråkigt som de allra flestas :). Vi blev föräldrar i November så just nu skrivs det mycket (mest) om vår son och livet som bebisförälder. Välkommen.

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela