emmaterese

- en dagboksblogg -

Feb. 04, 2013

Publicerad 2013-02-04 07:37:31 i Allmänt

Jag veeeeet.. Skitlänge sedan jag bloggade nu. Jag ska försöka bättra mig och bla bla bla, ni vet hur det brukar låta.

Knoen växer så det knakar. Han har börjat skratta med ljud vilket är fantastiskt underbart och otroligt smittande. När han skrattar, så skrattar vi. Det låter inte som riktigt bebisskratt ännu, men han är på god väg. I morse låg han i min famn i sängen och skrattade i sömnen. Jag började också skratta högt och där låg vi som två tokstollar och skrattade ikapp. Kärlek!

Idag ska vi på föräldrajympa på friskis igen. Så skoj! Vi blir hämtade vid tjugo över nio av E och Harrys bästis S och sedan åker vi mot stan!

NAtten till igår var en riktigt jobbig natt. Jag var vaken mellan 00.45 och 06.15... eller, vänta, nu vaknar Kno-Kno. Måste gå.

Hörs



Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

EmmaTerese

Jag heter Emma och bor tillsammans med min man på Öland.Jag jobbar vanligtvis inom vården och trivs utmärkt med det. Jag älskar att se på tv-serier och skriver gärna om det. Annars handlar den här bloggen om mitt liv som är precis lika vanligt och tråkigt som de allra flestas :). Vi blev föräldrar i November så just nu skrivs det mycket (mest) om vår son och livet som bebisförälder. Välkommen.

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela