emmaterese

- en dagboksblogg -

Jan. 06, 2013

Publicerad 2013-01-06 20:23:31 i

Jag har haft feber i ett par dagar. Inte så pass mycket att jag legat däckad men hjälp så trött jag har varit! Sovit så fort jag fått en minut över. Idag mår jag mycket bättre så vi har städat bort alla julgrejer och äntligen fått det dammsuget.

Jag har fått min första mens sedan jag blev gravid och jag minns inte att det var såhär jobbigt. Jag blöder floder och har jättemycket värk. Jag har läst att mensen ska bli lättare efter att man fått barn? Det verkar inte vara så för min del denna gång i alla fall. Kanske nästa månad..

Idag fick Knoen testa sin stol. Vi kunde rätt snabbt konstatera att han inte är riktigt redo för att sitta själv än :).

Kommentarer

Postat av: Mormor Pia

Publicerad 2013-01-06 20:30:13

Han ser verkligen skeptisk ut, mormors lilla hjärta!
Kram

Postat av: Eva

Publicerad 2013-01-07 09:45:01

Jag har fött tre barn och haft mens 3 ggr sen Melvin föddes. Jag blöder lika mycket i en hel vecka. Det bara rinner ur mig. Trevligt.. han är så söt!!

Postat av: Leena

Publicerad 2013-01-07 21:16:41

Jag vet inte riktigt med mängden när det gäller mens efter man fått barn. Det jag däremot hört och vet av egen erfarenhet är att man får mycket mera mensvärk efter man fått barn.

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

EmmaTerese

Jag heter Emma och bor tillsammans med min man på Öland.Jag jobbar vanligtvis inom vården och trivs utmärkt med det. Jag älskar att se på tv-serier och skriver gärna om det. Annars handlar den här bloggen om mitt liv som är precis lika vanligt och tråkigt som de allra flestas :). Vi blev föräldrar i November så just nu skrivs det mycket (mest) om vår son och livet som bebisförälder. Välkommen.

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela