emmaterese

- en dagboksblogg -

Jan. 28, 2013

Publicerad 2013-01-28 13:31:58 i

Idag var det dags! Mammajympa på Friskis och Svettis. Det var verkligen roligt och lagom ansträngande och sååå roligt att träffa en massa andra mammor med bebisar :). Från vår föräldragrupp var vi tre mammor där och vi tog upp hela omklädningsrummet med alla våra grejer. Skoj skoj skoj :).

Harry skötte sig, självklart, exemplariskt och blev bara lite ledsen när han ville ha mat. Annars låg han där och skrattade och var så nöjd så. Men han somnade när allt var slut, klart att det är jobbigt för små bebisar att gå på jympa också ;).

Kommentarer

Postat av: Mormor Pia

Publicerad 2013-01-28 19:42:43

Det låter både nyttigt och roligt att ni var några som redan känner varandra!
Harry har blivit så stor!
Kram

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

EmmaTerese

Jag heter Emma och bor tillsammans med min man på Öland.Jag jobbar vanligtvis inom vården och trivs utmärkt med det. Jag älskar att se på tv-serier och skriver gärna om det. Annars handlar den här bloggen om mitt liv som är precis lika vanligt och tråkigt som de allra flestas :). Vi blev föräldrar i November så just nu skrivs det mycket (mest) om vår son och livet som bebisförälder. Välkommen.

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela