emmaterese

- en dagboksblogg -

Apr. 18, 2013

Publicerad 2013-04-18 19:46:58 i

Åh, vad jag önskar att vi ska få vara friska nu. Eller - att vi ska få BLI friska nu. Maken hostar fortfarande massor, jag verkar kunna sova hur mycket som helst utan att bli pigg och Knoen har det jobbigt med tandsprickning och biverkningar företer vaccinet han fick igår. De senaste sex veckorna har bara vart sjukdom sjukdom sjukdom och alla eventuella rutiner vi hade lyckats få till är som bortblåsta. Nu önskar jag så innerligt att vi kan få bli ordentligt friska och få tillbaka våra rutiner. Det behöver vi alla tre. Så håll alla tummar för oss!

Idag var jag och Harry på babycafe på öppna förskolan igen och det var jättemysigt att vara där igen. Det märktes att Harry tyckte det också och han skrattade och busade sig igenom ena sångstunden. Han gillar verkligen sång och musik, min lilla grabb.

Efter ÖF så åkte hela familjen till Modehuset för att titta på vårskor till mig. Det är alltid svårt för mig att hitta skor och framförallt till våren/sommaren. Vår- och sommarskor är ju oftast nättare och då är det svårt att hitta ett par där mina inlägg går i. Det hittade jag dock idag och det är skönt att veta att jag kommer att kunna gå bekvämt hela våren också :). Om någon månad måste jag försöka hitta ett par sandaler till sommaren. Måste ju ha något snyggt på fötterna i Bulgarien :).

Ikväll är maken iväg och spelar rollspel och Knoen sover sedan 45 minuter. Jag är mest trött och funderar på om jag ska krypa ner i sängen, snufsa på min älskade bebis och sova snart jag också. Finns ingen anledning att hålla mig vaken bara för att.

Lägger in lite bilder också :).

Kommentarer

Postat av: Mormor Pia

Publicerad 2013-04-18 20:32:06

Älskade älskade Harry! Önskar verkligen att ni snart kan avskriva allt vad sjukdom och ohälsa heter.
Kram

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

EmmaTerese

Jag heter Emma och bor tillsammans med min man på Öland.Jag jobbar vanligtvis inom vården och trivs utmärkt med det. Jag älskar att se på tv-serier och skriver gärna om det. Annars handlar den här bloggen om mitt liv som är precis lika vanligt och tråkigt som de allra flestas :). Vi blev föräldrar i November så just nu skrivs det mycket (mest) om vår son och livet som bebisförälder. Välkommen.

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela