emmaterese

- en dagboksblogg -

Apr. 29, 2013

Publicerad 2013-04-29 05:04:26 i

Äntligen går det att blogga på mobilen igen. Det har varit strul med bloggappen men nu verkar det funka.

Livet rullar på för oss. Harry växer och växer och blir mer och mer lik sin pappa för varje dag :). Han börjar bli en egen liten person med egna preferenser.

Han gillar tex att sova på sidan och tycker mest om att sova tillsammans med mamma och pappa. Han börjar gilla att testa mat och tycker att pappas hemlagade barnmat är den bästa. Fruktpure är också en stor favorit. Faster Matilda är favoriten när det kommer till bus och kusinen Nell är spännande att observera när hon leker. Helst ska det hända saker hela tiden, tycker Harry och det är tråkigt att bara sitta still. Han älskar när mamma sjunger, speciellt sångerna från babysången men också lite mer finstämda sånger. Det är väldigt tråkigt att ligga ner i vagnen om han inte ska sova så nu har vi fått byta till en sittvagn med liggläge. Ja, ni ser - en riktig liten person!

Vi älskar honom så oändligt mycket!

Idag blir vår lilla lägenhet invaderad av mammor och bebisar. Sex av varje blir vi - trångt men härligt!

Kommentarer

Postat av: Mormor Pia

Publicerad 2013-05-02 08:26:38

Kramar till er alla!

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

EmmaTerese

Jag heter Emma och bor tillsammans med min man på Öland.Jag jobbar vanligtvis inom vården och trivs utmärkt med det. Jag älskar att se på tv-serier och skriver gärna om det. Annars handlar den här bloggen om mitt liv som är precis lika vanligt och tråkigt som de allra flestas :). Vi blev föräldrar i November så just nu skrivs det mycket (mest) om vår son och livet som bebisförälder. Välkommen.

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela